مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-19ورزشي

اختتامیه مرحله مقدماتی آکادمی ورزش زورخانه ای شازند برگزار شد


سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی گفت: اختتامیه دور اول مرحله مقدماتی آکادمی ورزش زورخانه ای شازند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح چهارشنبه مراسم اختتامیه دور اول مرحله مقدماتی شعبه آکادمی ورزش زورخانه تختی شهرستان شازند با حضور دبیر فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور، مسئول کمیته همگانی فدراسیون، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند، سرپرست هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی، مدیر زورخانه تختی شازند و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی برگزار گردید.

سید حسن قریشی در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم اظهار داشت: ورزشکاران از اقشار مهم جامعه هستند که از ابتدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا صحنه های حساس انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر و نقش آفرین داشته اند و ورزش پهلوانی همواره با منش و روحیه ایثار و از خودگذشتگی در صحنه های انقلاب پیشتاز و پیشگام بوده است.

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی افزود: شهدای ورزشکار بهترین الگوی جوانان در گام دوم انقلاب محسوب می شوند و امروز وظیفه داریم در فعالیت ها و برنامه های ورزشی علاوه بر معرفی و تبیین سیره شهدا آنها را همواره الگوی خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه مرحله مقدماتی آکادمی ورزش زورخانه ای شازند برگزار شد

اختتامیه مرحله مقدماتی آکادمی ورزش زورخانه ای شازند برگزار شد