مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-08اقتصادي

طرح شوکا بیمه البرز چیست و چه مزایایی دارد؟


موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز در گفتگو با شبکه 2 سیما، جزییات طرح شوکا این شرکت که مربوط به بیمه زندگی است را تشریح کرد.

- رضایی در گفتگوی تلویزیونی خود با شبکه 2 سیما عنوان کرد: ما امسال در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه حضور متفاوتی داشتیم.

شرکت بیمه البرز با محصول جدید خود در بحث بیمه های زندگی تحت عنوان بیمه زندگی شوکا وارد این عرصه شد و همه هدف ما این است که بحث بیمه های زندگی که در کشور ما به علت مسائل و شرایط تورمی موجود، مورد استقبال عموم قرار نگرفته، را وارد مرحله جدیدی کنیم.

این محصول کاملا انحصاری است و در اختیار شرکت بیمه البرز است.

وی در تشریح جزییات طرح شوکا افزود: بر اساس توافق نامه ای که بیمه البرز با بانک قرض الحسنه مهر امضا کردند، تمامی متقاضیان بیمه نامه شوکا می توانند با مراجعه به دفاتر بیمه البرز در سراسر کشور- بیش از 2500 دفتر بیمه البرز در سراسر کشور- بیمه شوکا را خریداری کنند.

به این صورت که هر متقاضی که به دفتر بیمه البرز مراجعه می کند می تواند تا سقف 200 میلیون تومان از تسهیلات قرض الحسنه ویژه طرح شوکا استفاده کند؛ بدون مراجعه به بانک، بدون ضامن و بدون سپرده گذاری؛ یعنی متقاضی بیمه نامه ما هیچگونه سپرده گذاری، ضامن و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شوکا بیمه البرز چیست و چه مزایایی دارد؟

طرح شوکا بیمه البرز چیست و چه مزایایی دارد؟