مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-12سياسي

زنجیره علم و فناوری در برنامه های توسعه کشور ناقص است


دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه با تاکید بر لزوم بازنگری جدی در برنامه های توسعه ای کشور در حوزه علم و فناوری گفت: در حال حاضر زنجیره نظام علم و فناوری کشور در برنامه های توسعه ای ناقص بوده و ابتدا و انتهای آن مشخص نیست و برخی حلقه های آن نیز مفقود است.

- ایسنا/کرمانشاه دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه با تاکید بر لزوم بازنگری جدی در برنامه های توسعه ای کشور در حوزه علم و فناوری گفت: در حال حاضر زنجیره نظام علم و فناوری کشور در برنامه های توسعه ای ناقص بوده و ابتدا و انتهای آن مشخص نیست و برخی حلقه های آن نیز مفقود است.

سهراب دل انگیزان در نشست تخصصی جایگاه علم و فناوری در تحقق برنامه های توسعه کشور و راهکارهای ارتقاء نقش و اثربخشی نظام علم و فناوری در برنامه هفتم توسعه که به همت سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، با انتقاد جدی به رویکرد برنامه های توسعه ای کشور در حوزه علم و فناوری، گفت: در ماهیت این برنامه ها، تناقض های بسیاری در حوزه علم و فناوری مشاهده می شود.

وی افزود: اگر دو بخش مفهومی ارگانیک و مکانیک را برای حوزه علم و فناوری در نظر بگیریم، بخش ارگانیک یعنی نحوه چینش اعضای نظام علم و فناوری و نقش اعضا در این نظام و بخش مکانیک هم چگونگی حرکت اعضای این نظام و نحوه همکاری آنها با یکدیگر است تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره علم و فناوری در برنامه های توسعه کشور ناقص است

زنجیره علم و فناوری در برنامه های توسعه کشور ناقص است