مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-10بين الملل

تغییر راهبرد صهیونیست ها در مواجه با نسل جدید مقاومت


ناکامی شاباک در مقابله و مهار مقاومت مسلحانه در کرانه و استمرار اقدامات شهادت طلبانه باعث شده تا رژیم صهیونیستی با وجود هزینه سیاسی و بین المللی وادار شود ارتش خود را به کرانه باختری بفرستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در جریان تجاوز غیر انسانی اخیر به کرانه باختری، رفتار رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه به جنین با نیروهای نظامی از زمین و هوا به خبر اول رسانه های منطقه ای و حتی بین المللی تبدیل شد و انعکاس زیادی در فضای بین المللی داشته است.

براساس آخرین آمار 12 فلسطینی در عملیات صهیونیست ها به شهادت رسیدند و 140 نفر نیز زخمی شدند که حال تعدادی از آنها وخیم گزارش شده است.

صهیونیست ها در مقابل دیدگان شبکه های اجتماعی و رسانه های بین المللی(حتی رسانه های غربی) یک عملیات نظامی را آغاز کردند که هزینه سیاسی بالایی برای این رژیم داشت و این درحالی است که موفقیت سیاسی زیادی نمی توان نسبت به آن انتظار داشت.

همزمان با این تحولات کشورهای اسلامی و عربی به شدت این حمله رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار توقف فوری این حمله شده اند که این محکومیت فراگیر درحالی است که عادی سازی روابط با کشورهای عربی به مهمترین رویا صهیونیست ها تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر راهبرد صهیونیست ها در مواجه با نسل جدید مقاومت

تغییر راهبرد صهیونیست ها در مواجه با نسل جدید مقاومت