مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-05سياسي

با کمترین هزینه می توان جلوی بزهکاری و سرقت را گرفت


ضعف پدافند غیرعامل در این شهرستان مشهود بوده و این مسئله در حالی است که با کمترین هزینه می توان جلوی بزهکاری و سرقت را گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: ضعف پدافند غیرعامل در این شهرستان مشهود بوده و این مسئله در حالی است که با کمترین هزینه می توان جلوی بزهکاری و سرقت را گرفت.

ابوالفضل پاشایی روز چهارشنبه 14 تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان، خاطرنشان کرد: اگر یاس و ناامیدی در بین مسئولان حاکم شود منطقه متضرر خواهد شد و باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا اسم محرومیت از منطقه برچیده شود.

وی افزود: هر مسئولی که نخواهد و نتواند مشکلات موجود را در سطح شهرستان و روستاها مرتفع کند باید در مقابل همین مردم جوابگو باشد و ما باید از همین امروز تمامی تلاش خود را به کار بگیریم و واژه محرومیت را از شهرستان هشترود حذف کنیم.

وی اضافه کرد: به برکت جمهوری اسلامی، کارهای زیادی انجام شده است، اما کافی نیست و مسئولان نباید کم کاری خود را به مردم ربط دهند چرا که کم کاری به هیچ عنوان از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

پاشایی یادآور شد: راه علاج و آبادانی منطقه، استفاده از ظرفیت مردم و اعتماد کردن به این مردم است و باید این مردم که ولی نعمت مسئولان هستند در همه ادارات و نهادها تکریم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمترین هزینه می توان جلوی بزهکاری و سرقت را گرفت

با کمترین هزینه می توان جلوی بزهکاری و سرقت را گرفت