مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-06اقتصادي

بازگشت 20 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید


مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویین زهرا گفت: 7 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بویین زهرا قلع و قمع شد و با تخریب این بناهای غیرمجاز بالغ بر 20 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

- ایسنا/قزوین مدیر جهادکشاورزی شهرستان بویین زهرا گفت: 7 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بویین زهرا قلع و قمع شد و با تخریب این بناهای غیرمجاز بالغ بر 20 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علی همت زاده با اشاره به قلع و قمع 7 بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بویین زهرا، اظهار کرد: این عملیات در راستای جلوگیری از تغییر کاربری های غیرمجاز و اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اجرا شده که شامل محوطه سازی، پی کنی، فنس کشی و اتاقک کارگری بوده است.

وی بیان کرد: یک مورد از این تخریب ها به صورت خوداجرایی و 6 مورد با حضور نماینده دادگاه، نیروی انتظامی، مدیریت جهاد کشاورزی و اداره امور اراضی شهرستان بویین زهرا و با همکاری اداره راهداری بویین زهرا انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویین زهرا یادآور شد: با تخریب و قلع وقمع این بناهای غیرمجاز بالغ بر 20 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستاهای خونان، جهان آباد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 20 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید

بازگشت 20 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید