مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-10اقتصادي

رشد 12 درصدی مصرف برق در خراسان شمالی


مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی گفت: میزان مصرف برق در روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان 12 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی گفت: میزان مصرف برق در روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان 12 درصد رشد داشته است.

محمد صدقی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: طی روز گذشته در این استان 273 مگاوات برق استفاده شده است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 207 مگاوات بوده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف برق در ادارات کمتر شده است، افزود: اما 30 درصد ادارات نیز در روز گذشته افزایش مصرف برق داشته که به آن ها اخطار داده شده است.

صدقی ادامه داد: با توجه به افزایش دمای کشور و همچنین استان، استفاده بهینه و درست از انرژی بیش از پیش برای تمامی مشترکان ضروری است و در همین راستا از همه مشترکان خواستار توجه به کاهش و مدیریت مصرف برق هستیم.

وی با قدردانی از مردم استان در خصوص همیاری با این شرکت در اجرای طرح مشوق تابستانه ادامه داد: خوشبختانه مشترکان خانگی با انجام راهکارهای درست، قدم های بسیار مثبتی در زمینه کاهش مصرف برق داشته اند و از سایر مشترکان به خصوص مشترکان تجاری و اداری نیز تقاضای استمرار همکاری در این زمینه را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی مصرف برق در خراسان شمالی

رشد 12 درصدی مصرف برق در خراسان شمالی