مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:552023-06-24سياسي

برپایی 40 ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه ولایت و امامت در محلات گرگان


 رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با اشاره به اینکه برپایی مراسم اهل بیت(ع) یک وظیفه شرعی است، گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت با مشارکت مردم 40 ایستگاه صلواتی در محلات گرگان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گلستان  رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با اشاره به اینکه برپایی مراسم اهل بیت(ع) یک وظیفه شرعی است، گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت با مشارکت مردم 40 ایستگاه صلواتی در محلات گرگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محسن قرایی شامگاه شنبه 3 تیرماه 1402 در نشست تخصصی و صمیمی که به مناسبت برنامه های دهه امامت و ولایت (قربان تا غدیر) با فعالین فرهنگی و اجتماعی محلات شهر گرگان برگزار شد،اظهار کرد: مراسم اهل بیت را نه یک وظیفه اداری بلکه باید وظیفه شرعی خود بدانیم.

وی با تاکید اینکه در مراسم مذهبی و دینی باید جوانان پرچم را به دست گرفته و میدان را خالی نگذارند، افزود: ما در دو سال کرونا به چشم خود دیدیم که چگونه جوانان انقلابی و مذهبی در قالب گروه های فرهنگی و جهادی وسط میدان آمده و به کمک مردم شتافتند و باید همین رویه را در اجرای مراسم دینی و مذهبی ادامه دهند.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با بیان اینکه در ایام شهادت حضرات معصومین علیهم السلام هیئت ها و گروه های فرهنگی فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارند ولی متأسفانه در اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 40 ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه ولایت و امامت در محلات گرگان

برپایی 40 ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه ولایت و امامت در محلات گرگان