مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 05:452023-06-24بين الملل

امیرعبداللهیان در حاشیه خلیج فارس؛ روابط با همسایگان با قوت به پیش می رود


حسین امیرعبداللهیان در راستای تقویت مناسبات با همسایگان در هفته ای که گذشت ضمن میزبانی همتای عربستانی به 4 کشور حاشیه خلیج فارس سفر کرد و آنگونه که پیش از این هم گفته بود تقویت روابط با کشورهای منطقه با جدیت به پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، دو روز بعد از حضور فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در تهران، آن هم پس از توافق اخیر ایران و عربستان در پکن برای از سرگیری مناسبات دیپلماتیک، در ساعات پایانی دوشنبه 29 خرداد ماه سفر منطقه ای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به حاشیه خلیج فارس آغاز شد، نخستین مقصد این سفر دوحه بود.

امیرعبداللهیان که بعد از تصدی وزارت خارجه برای نخستین بار از عمان به قطر سفر کرده بود، این بار سفرش را از دوحه آغاز کرد و پس از آن به مسقط رفت.

    هواپیمای حامل وزیر امور خارجه و هیأت سیاسی همراه بامداد سه شنبه 30 خرداد ماه وارد فرودگاه دوحه شد و رییس دستگاه دیپلماسی مورد استقبال مدیرکل تشریفات وزارت خارجه قطر و حمیدرضا دهقانی پوده سفیر ایران در دوحه و اعضای سفارت ایران در قطر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان بعد از استقرار در دوحه در توییتر نوشت: استمرار توسعه همه جانبه روابط با همسایگان یکی از محورهای بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان در حاشیه خلیج فارس؛ روابط با همسایگان با قوت به پیش می رود

امیرعبداللهیان در حاشیه خلیج فارس؛ روابط با همسایگان با قوت به پیش می رود