مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-24سياسي

قطع آب مناطقی از مشهد به دلیل اصلاح شبکه


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: امروز شنبه 3 تیرماه آب برخی نقاط مشهد به دلیل اصلاح شبکه از ساعت 8 صبح تا 18 قطع یا با افت فشار مواجه می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: امروز شنبه 3 تیرماه آب برخی نقاط مشهد به دلیل اصلاح شبکه از ساعت 8 صبح تا 18 قطع یا با افت فشار مواجه می شود.

محمود محتشمی در گفت وگو با ایسنا درباره قطع آب در برخی نقاط مشهد اظهار کرد: امروز شنبه 3 تیرماه آب در برخی مناطق مشهد از ساعت 8 صبح تا 18 به علت اصلاح شبکه قطع یا با افت فشار مواجه می شود.

وی افزود: در برخی مناطق افت فشار آب و در برخی مناطق دیگر با قطع کامل آب مواجه هستیم.

مناطق محدوده بی آبی و کم آبی مشهد امروز شامل حدفاصل پیروزی 16 تا 52، بلوار هفت تیر و هنرستان، حدفاصل هاشمیه 1 تا 55 و 20 تا 40، کوثر جنوبی و شمالی و مناطقی از بلوار سرافرازان شامل سرافرازان 1 تا 7.

4 است.

همچنین محدوده بی آبی در مشهد، میدان شهید کاوه تا میدان شهید مهدوی، میدان شهید جوان تا میدان دلاوران و بخشی از بلوار فکوری شامل فکوری 82 تا 96، بخشی از بلوار خاقانی از خاقانی 17 تا 43 و خاقانی 22 تا 30 است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: تعداد اشتراک در این محدوده ها 32 هزار اشتراک است و برای این محدوده ها اطلاع رسانی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب مناطقی از مشهد به دلیل اصلاح شبکه

قطع آب مناطقی از مشهد به دلیل اصلاح شبکه