مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-22اقتصادي

شبکه گذاری گاز بیش از 118 کیلومتر در بخش شهری و روستایی کردستان


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری بیش از118 کیلومتر شبکه گذاری در بخش شهری و روستایی استان کردستان انجام گرفته است گفت: - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه در سه ماه اول سال جاری بیش از118 کیلومتر شبکه گذاری در بخش شهری و روستایی استان کردستان انجام گرفته است گفت: در حال حاضر 33 شهر با ضریب 100 درصد و هزار و 579 روستا با ضریب نفوذ 99درصد تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

احمد فعله گری، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به موازات گسترش روزافزون واحدهای صنعتی در استان کردستان، گازرسانی نیز، روندی شتابان داشته و سبب تقویت و رونق فعالیت های تجاری در این خطه شده است.

وی افزود: وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی استان کردستان با سایر نقاط کشور متفاوت بوده و تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در سال های اخیر با وجود اعمال تحریم ها و فشار اقتصادی فراوان نه تنها متوقف نشده بلکه با تلاش و همت بالای مسئولان صنعت گاز کشور این کار با تکیه بر توان و حضور مؤثر شرکت های داخلی شتاب بیشتری گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به توجه ویژه دولت سیزدهم به رفع تبعیض ها و عدالت اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: تردیدی نیست که با اقدامات جهاد گونه دولت در چند سال گذشته جشن گازدارشدن سراسری در هفته دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه گذاری گاز بیش از 118 کیلومتر در بخش شهری و روستایی کردستان

شبکه گذاری گاز بیش از 118 کیلومتر در بخش شهری و روستایی کردستان