مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-06سياسي

مدیریت دره گردو اراک آشفته است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک با بیان اینکه مدیریت دره گردو آشفته است، گفت: خواهان اصلاح این مدیریت بودیم، اما کاری صورت نگرفته است.

- ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک با بیان اینکه مدیریت دره گردو آشفته است، گفت: خواهان اصلاح این مدیریت بودیم، اما کاری صورت نگرفته است.

عباس خسروانی 15 تیرماه 1402 در جلسه صحن فوق العاده شورای شهر اراک پیرامون پاسخ شهردار به سوالات اعضای پارلمان محلی اظهار کرد: اعضای شورای شهر طبق قانون می توانند از شهردار طرح سوال کنند و این حجم هیاهو در طول یک هفته اخیر جای تعجب دارد.

وی بیان کرد: در کنار سوالات مطرح شده، سوال مرتبط با پروژه دره گردو مورد تاکید است چراکه ایجاد پروژه های گردشگری و تفریحی یکی از شعارهای کلیدی اعضای شورای بوده است که متاسفانه در طول دو سال اخیر اتفاق خاصی در تکمیل پروژه دره گردو صورت نگرفته است.

خسروانی تصریح کرد: در بودجه سال گذشته 46 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه اختصاص یافت، اما طبق گزارش تفریغ بودجه 9 میلیارد تومان جذب شده است و این نشان از عدم تمایل به تکمیل این پروژه دارد، همچنین امسال نیز 50 میلیارد تومان اختصاص داده شده است و عملکرد سه ماهه شهرداری نشان می دهد که حدود 2 تا 3 میلیارد تومان تخصیص یافته و روندی کندتر از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت دره گردو اراک آشفته است

مدیریت دره گردو اراک آشفته است