مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-18اقتصادي

استفاده از انرژی خورشیدی نباید به سلولهای فتوولتاییک محدود شود


مدیر عامل برق منطقه ای یزد با اشاره به عبور بدون خاموشی و موفق از پیک بار مصرف برق تاکنون در استان، توسعه استفاده از تمام پتانسیلهای خورشیدی از جمله در تولید برق و نیز افزایش بهره وری در مصرف انرژی را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل برق منطقه ای یزد با اشاره به عبور بدون خاموشی و موفق از پیک بار مصرف برق تاکنون در استان، توسعه استفاده از تمام پتانسیلهای خورشیدی از جمله در تولید برق و نیز افزایش بهره وری در مصرف انرژی را مورد تاکید قرار داد.

ابوالفضل اسدی امروز سه شنبه 27 تیرماه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری مردم و صاحبان صنایع با وجود گذشت بیش از یک ماه از بازه زمانی پیک مصرف برق، این دوره در استان بدون قطعی سپری شده است.

وی پیک مصرف پارسال استان یزد را 2052 مگاوات خواند و گفت: این میزان در سال جاری تاکنون به رقم 2160 مگاوات رسیده ولی با وجود رشد بالای مصرف، خوشبختانه هیچ مورد خاموشی در بخش خانگی اعمال نشده و در بخش صنعت نیز با همکاری این بخش حتی افزایش 20 درصدی رشد تحویل انرژی نسبت به سال گذشته را داشته ایم.

به گفته این مسئول، امسال هیچ مانعی برای تامین برق صنعت سیمان در استان منظور نشده و حتی 40 درصد رشد تحویل انرژی به این حوزه داشتیم تا مشکلی در تامین این مصالح مهم ساختمانی ایجاد نشود و خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از انرژی خورشیدی نباید به سلولهای فتوولتاییک محدود شود

استفاده از انرژی خورشیدی نباید به سلولهای فتوولتاییک محدود شود