مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-19فرهنگي

آغاز فیلمبرداری «ماه کوچک من» به کارگردانی علی عطشانی در لس آنجلس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود پرس، «ماه کوچک من» به کارگردانی علی عطشانی با آغاز فیلمبرداری در شهر شلوغ لس آنجلس رسما وارد مرحله تولید شد.

- آغاز فیلمبرداری ماه کوچک من به کارگردانی علی عطشانی در لس آنجلس ماه کوچک من به کارگردانی علی عطشانی با آغاز فیلمبرداری در شهر شلوغ لس آنجلس رسما وارد مرحله تولید شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود پرس، ماه کوچک من به کارگردانی علی عطشانی با آغاز فیلمبرداری در شهر شلوغ لس آنجلس رسما وارد مرحله تولید شد.

این سومین ورود علی عطشانی به هالیوود پس از یک سری فیلم موفق در ایران و اروپاست.

روز گذشته فیلمبرداری در شهر زیبای دره سیمی آغاز شد.

علی عطشانی که پیش از این فیلم تحسین شده لوتریا را در آمریکا کارگردانی کرده بود، در اوایل سال جاری با برنده شدن جایزه معتبر رمی در جشنواره جهانی فیلم ورلد فست-هوستون، لوتریا مورد توجه بیشتری قرار گرفت.

ماه کوچک من داستان جذاب دو دختر نوجوان را روایت می کند که یک دوستی آنلاین عمیق ایجاد می کنند که از مرز ها و فرهنگ ها عبور می کند.

یکی از ایالات متحده آمریکا و دیگری از ایران، ثابت می کند که عشق و دوستی بدون در نظر گرفتن فاصله فیزیکی یا نابرابری در جهان مربوطه خود، هیچ مرزی نمی شناسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فیلمبرداری «ماه کوچک من» به کارگردانی علی عطشانی در لس آنجلس

آغاز فیلمبرداری «ماه کوچک من» به کارگردانی علی عطشانی در لس آنجلس