مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-29سياسي

تفاهم نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با سازمان نظام صنفی رایانه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه مشترک دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر تهران) با حضور دکتر هاشم آقازاده، - در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، تفاهم نامه همکاری بین دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه مشترک دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر تهران) با حضور دکتر هاشم آقازاده، رییس این دانشکده و دکتر حسین اسلامی، رییس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با هدف بهره مندی مطلوب از توانمندی های طرفین امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف بهره مندی مطلوب از توانمندی ها، ظرفیت های علمی تحقیقاتی، ایجاد هم افزایی بر محور جهاد علمی، تربیت سرمایه انسانیِ پژوهشگر و فناور، کارآفرینی و نیز در راستای کمک به ایجاد و توسعه کسب و کار های فناورانه منعقد شد.

همکاری در حوزه های طراحی و برگزاری آموزش های کوتاه مدت تخصصی کاربردی، آموزش های میان مدت تخصصی کاربردی (MBA/DBA)، آموزش های مجازی تخصصی (آنلاین - آفلاین)، آموزش های بین المللی تخصصی کاربردی در زمینه سرمایه گذاری نوآوری و ارزش آفرینی در امور تجارت و مالیه از موضوعات این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با سازمان نظام صنفی رایانه ای

تفاهم نامه همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با سازمان نظام صنفی رایانه ای