مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-09اجتماعي

تلاش برای اعتلای فرهنگ سفرهای مسئولانه طبیعت


رییس حوزه اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی گفت: فرهنگ سازی و تلاش در راستای اعتلای فرهنگ سفرهای مسئولانه طبیعت از اولویت های اصلی ما است.

- بهنام صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مهارت های سافاری برای اولین بار در آذربایجان شرقی، گفت: آشنایی با تنوع زیستی، آشنایی با پوشش گیاهی و طبیعت ایران، آشنایی با قوانین سفر و فنون راننده، آشنایی با تنوع غیر زیستی (ژئودایورسیتی)، آشنایی با میراث روستایی و اقوام و عشایر ایران، مدیریت بحران و کمک های اولیه، آشنایی با مکانیزم خودروهای دو دیفرانسیل و آپشنهای آنها، آشنایی با لوازم و ابزار آفرود و نحوه استفاده از آنها از مهمترین موضوعات طرح شده در این دوره بود.

وی با بیان اینکه این دوره برای دومین بار در کشور در شهر تبریز برگزار شد، ادامه داد: شاهد استقبال بالای فعالان این عرصه از این دوره ها بودیم.

رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان سپس افزود: در مراسم افتتاحیه این دوره اسبقی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریز، غنی پور معاون محیط طبیعی حفاظت محیط زیست استان و یگر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

وی گفت: دوره عملی این دوره نیز در طبیعت برگزار خواهد شد، دانشجویان پس از قبولی در آزمون، گواهی رسمی پایان دوره و گواهینامه راننده راهنمای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اعتلای فرهنگ سفرهای مسئولانه طبیعت

تلاش برای اعتلای فرهنگ سفرهای مسئولانه طبیعت