مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-10اقتصادي

اجرای تعهدات صنایع استان در جهت کاهش ناترازی برق


استاندار یزد خواستار اجرای تعهدات صنایع استان در خصوص ایجاد نیروگاه های خورشیدی و حرارتی به منظور کاهش ناترازی تولید و مصرف برق شد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد خواستار اجرای تعهدات صنایع استان در خصوص ایجاد نیروگاه های خورشیدی و حرارتی به منظور کاهش ناترازی تولید و مصرف برق شد.

مهران فاطمی در نشست با مدیر عامل و معاونین شرکت برق منطقه ای یزد که با هدف ارائه گزارش عملکرد این شرکت و بیان نیازهای صنعت برق استان برای گذر موفق از پیک بار تابستان 1402 برگزار شد، شرکت برق منطقه ای یزد را یکی از دستگاه های برتر استان و از مجموعه هایی عنوان کرد که در استان کمترین دغدغه نسبت به عملکرد آن ها وجود دارد.

وی با اشاره به این که شرکت برق منطقه ای یزد در ارزیابی های اخیر امتیاز برتر را کسب کرده است، از تلاش مدیرعامل، معاونین، مدیران و تمامی کارکنان این شرکت به عنوان یکی از دستگاه های نمونه استان قدردانی کرد.

استاندار در ادامه خواستار مشخص شدن هرچه سریع تر نیازها و اقدامات قابل اجرا در حوزه بهره وری انرژی به عنوان استان نمونه از سمت دستگاه های مربوطه شده و در خصوص حمایت و همراهی استانداری یزد برای اجرای این اقدامات و افزایش بهره وری انرژی در استان، قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تعهدات صنایع استان در جهت کاهش ناترازی برق

اجرای تعهدات صنایع استان در جهت کاهش ناترازی برق