مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:162023-07-11فرهنگي

هارمونی رنگ های سبز و صورتی در دل تالاب + عکس و فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، چهارمین جشنواره نیلوفرهای آبی تالاب رودبست با هدف معرفی گل های نادر به مسافران و محلی ها برگزار شد، تیرماه که از راه می رسد، این تالاب تابلویی می شود از هارمونی رنگ های سبز و صورتی.

امواج کوچکی که بر تصویر نیلوفرهای صورتی در آب چین و چروک می اندازد، هر چشمی را برای ثبت یک عکس وسوسه می کند .

  قابی رویایی که در روستای رودبست شهرستان بابلسر نقش بسته است، بابلسر را شاید همه به پارکینگ های ساحلی اش بشناسند اما جشنواره نیلوفرهای آبی تالاب رودبست که به همت جوانان این محل چهارسال است برگزار می شود، حالا این آببندان غریب را مقصد سفر مسافران زیادی کرده است.

تیشه بلاگرها و گلفروش ها به ریشه نیلوفرها علی پور دبیر جشنواره نیلوفرهای آبی می گوید: هدف از برگزاری این جشنواره این است که مهمانان، مسافران و محلی ها با گل های نادر بیشتر آشنا شوند و به آنها آسیب نزنند.

وی می گوید: نه تنها بلاگرهای فضای مجازی بلکه گل فروش هایی از تهران، باند هایی را برای چیدن این گل های ارزشمند به این تالاب می فرستند تا آن ها را با قیمتی گزاف در بازار گل تهران بفروشند.

  *نوید یک تولد دوباره کمی آن طرف تر خانواده ای چهار نفره سوار قایق شدند تا بتوانند درست در میانه تالاب که تراکم این گل های شگفت انگیز بیشتر می شود، عکسی هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هارمونی رنگ های سبز و صورتی در دل تالاب + عکس و فیلم

هارمونی رنگ های سبز و صورتی در دل تالاب + عکس و فیلم