مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-02بين الملل

شورش جوانان در فرانسه


امانوئل مکرون می گوید یک سوم از کسانی که در جریان شورش به دلیل قتل یک نوجوان توسط پلیس دستگیر شده اند، افراد «بسیار جوان» هستند که توسط بازی های ویدیویی «برانگیخته» شده اند.

- نژادپرستی یا شبکه های اجتماعی، کدامیک فرانسه را به بحران کشانده اند؟ شورش جوانان در فرانسه امانوئل مکرون می گوید یک سوم از کسانی که در جریان شورش به دلیل قتل یک نوجوان توسط پلیس دستگیر شده اند، افراد بسیار جوان هستند که توسط بازی های ویدیویی برانگیخته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هم میهن نوشت: رییس جمهور فرانسه از والدین خواسته است تا فرزندان شورش گرشان را از خیابان ها دور نگه دارند و از پلتفرم های رسانه های اجتماعی خواسته است تا حساس ترین محتوای مربوط به شب شورش ناشی از تیراندازی مرگبار پلیس به یک نوجوان آفریقایی تبار را حذف کنند.

رییس دولت 45 ساله که پس از ریاست یک جلسه امنیتی بحران در روز جمعه صحبت می کرد، گفت که حدود یک سوم افرادی که در این شورش دستگیر شده اند جوان یا بسیار جوان هستند.

او تاکید کرد: این وظیفه والدین است که آنها را در خانه نگه دارند.

و این وظیفه دولت نیست که به جای آنها عمل کند.

مکرون با درخواست از شرکت های رسانه های اجتماعی گفت: پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی نقش مهمی در رویدادهای روزهای اخیر بازی می کنند و ما متوجه شده ایم که پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورش جوانان در فرانسه

شورش جوانان در فرانسه