مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:502023-06-22دانش

سوغات 60 میلیارد تومانی سفر رییسی به دانشگاه فنی وحرفه ای بوشهر رسید


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: اعتبار 60 میلیارد تومان در سفر دوم رییس جمهور به استان بوشهر به دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر؛ احسان بهمیاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به سفر دور دوم رییس جمهور به استان بوشهر و توافق های انجام شده مبلغ 60 میلیارد تومان برای تکمیل آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر امام خامنه ای و آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر الزهرا اختصاص یافت.

وی افزود: بر اساس توافق های انجام شده مقرر شده است وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر دستگاه ها با رعایت قوانین و مقررات و از محل اعتبارات مصوب ملی نسبت به اختصاص اعتبار فوق از محل مسؤولیت های اجتماعی وزارت نفت در سال های 1402 الی 1404 اقدام کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: این مبلغ مصوب برای دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر برای توسعه زیرساخت های آموزشکده امام خامنه ای و الزهرا در نظر گرفته شده است.

بهمیاری با اشاره به اینکه عملیات طرح های عمرانی چندین سال است که غیرفعال است و هنوز به بهره برداری نرسیده اند، اظهار امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات، این طرح ها هرچه سریعتر به نتیجه برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوغات 60 میلیارد تومانی سفر رییسی به دانشگاه فنی وحرفه ای بوشهر رسید

سوغات 60 میلیارد تومانی سفر رییسی به دانشگاه فنی وحرفه ای بوشهر رسید