مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 21:512023-06-28سياسي

بازگشت اموال شهرداری تبریز به بیت المال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  یعقوب هوشیار  به همراه رییس و اعضای شورای شهر تبریز در دیدار با رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی به مناسبت هفته قوه قضاییه ضمن اشاره به حمایت های ویژه دادگستری در بازگشت دارایی های شهری به بیت المال گفت: طی یک و نیم سال گذشته با حمایت قاطع مدیریت قضایی اموال شهرداری تبریز به بیت المال بازگشته است.

شهردار تبریز افزود: همگرایی و همکاری بین ارگان ها طی سال گذشته باعث حل بسیاری از مشکلات و توسعه شهری شده است که نوسازی بیش از یک هزار تاکسی و خلع ید پیمانکار پسماند پس از سال ها از جمله اقداماتی است که طی چندین سال به حالت راکد باقی مانده بود و با همکاری تمام ارگان به ثمر نشست.

تعریف 16 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی وی افزود: امسال طبق بودجه 16 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی تعریف شده که این امر مرهون همدلی و هم افزایی بین شورای اسلامی شهر، شهرداری و سایر ارگان ها است.

شهردار تبریز همچنین در این دیدار از تمام نهادها مخصوصا دادگستری در خصوص همکاری جهت برگزاری هرچه پررونق همایش بین الملی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 درخواست همکاری کرد.

در ادامه دیدار حجت الاسلام رسول برگی رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و یارانش و عرض تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: از حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اموال شهرداری تبریز به بیت المال

بازگشت اموال شهرداری تبریز به بیت المال