مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-23سياسي

ترک فعل مدیران جرم است و با آن برخورد می شود


دادستان عمومی و انقلاب ورامین گفت: ترک فعل مدیران از موضوعات مهم است، باید مدیران در چارچوب تکالیف خود کار انجام دهند، ترک فعل جرم است و با آن برخورد می شود.

- علیرضا شمس ظهر جمعه 2 تیر ماه در جمع مردم ورامین در مسجد صاحب الزمان(عج) خاطر نشان کرد: در سال 1401 با بیش از شش هزار پرونده مواجه بودیم که اکنون به چهار هزار پرونده رسیده است که 30 درصد کاهش پرونده داشته ایم؛ در هر شعبه نسبت به سال 1400 با 150 درصد کاهش مواجه بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین با بیان اینکه پرونده کثیرالشاکی در ورامین نداریم، گفت: پرونده قدیمی نیز در دستگاه قضایی به کمتر از 20 پرونده رسیده است.

شمس گفت: در سال 1401 به 26 هزار و 800 پرونده در دادسرا رسیدگی شده است و بر 500 خانواده زندانی در انجمن حمایت از زندانیان نظارت انجام شده است.

وی افزود: نظارت و آموزش ضابطین خاص و عام در منطقه و اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی دستفروشان و سد معبر، طرح برخورد با سارقین و خرده فروشان مواد، شناسایی نقاط حادثه خیز و اصلاح اشکال حادثه خیز استقرار نگهبان مسلح در پاساژهای طلافروشی، شناسایی و برخورد با مراکز تولید رمزارزها از اقدامات دستگاه قضایی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران جرم است و با آن برخورد می شود

ترک فعل مدیران جرم است و با آن برخورد می شود