مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-16اقتصادي

34 هزار نفر از ایثارگران صنعت نفت تبدیل وضعیت شدند


مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران گفت: صنعت نفت 98 هزار نیرو دارد که 64 هزار نفر از آنها از خانواده ایثارگران هستند که 34 هزار نفر از این افراد در دولت سیزدهم تبدیل وضعیت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید شریف حسینی ظهر یکشنبه در دیدار با ایثارگران شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است که با اولویت ویژه در دستور کار ارکان اجرایی قرار گرفته است.

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران ادامه داد: 982 نفر از فرزندان کارکنان جانباز 30 درصد به بالای وزارت نفت نیز در دولت سیزدهم جذب این وزارتخانه شدند.

وی با بیان این که صنعت نفت هزار و 58 شهید، هزار و 233 آزاده و 11 هزار و 653 جانباز تقدیم انقلاب کرده است افزود: وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است و باید این ارزشها را به نسل جدید منتقل کنیم چرا که امنیت امروز ما مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

حسینی افزود: مروجان فرهنگ ایثار و شهادت همین خانواده ها هستند و هر خانواده شهید و ایثارگر باید با رفتار خود مروج این فرهنگ باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار نفر از ایثارگران صنعت نفت تبدیل وضعیت شدند

34 هزار نفر از ایثارگران صنعت نفت تبدیل وضعیت شدند