مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-10اقتصادي

آخرین وضعیت احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی گلستان


استاندار گلستان در دیدار با معاون حقوقی رییس جمهور، آخرین وضعیت احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان را تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان در دیدار با معاون حقوقی رییس جمهور، آخرین وضعیت احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان را تشریح کرد.

دکتر علی محمد زنگانه دوشنبه 19 تیرماه 1402 با دکترمحمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور دیدار و در خصوص آخرین وضعیت ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی اظهار کرد: استان گلستان با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه صنعت کشاورزی دارد، یکی از استان هایی است که محصولات استراتژیک کشاورزی را تولید می کند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های کشاورزی در اقتصاد و اشتغال استان نقش بسزایی دارد، ادامه داد: همین عامل ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی را در این به یک ضرورت برای استان تبدیل کرده است.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه عدم وجود پایانه صادراتی، توسعه کشاورزی در استان را با مشکل مواجه کرده است، افزود: برای ایجاد این پایانه محدوده 14 هکتاری را اختصاص دادیم که آغاز عملیات احداث این پروژه نیازمند پیگیری های حقوقی است.

وی با اشاره به جایگاه صنعت کشاورزی استان گلستان در تولید برخی محصولات، خاطرنشان کرد: گلستان سومین استان تولید غله و بزرگترین تولیدکننده مرغ در کشور است و استعداده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی گلستان

آخرین وضعیت احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی گلستان