مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-11اقتصادي

درآمد 2 هزار 300 میلیارد تومانی سلبریتی ها


سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد 213 بلاگر و سلبریتی 2 هزار و 300 میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موحدی سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در یک برنامه تلویزیونی درباره لزوم رعایت عدالت در پرداخت مالیات گفت: در 3 الی 4 ماه ابتدایی 1402 در حال رقم خوردن در زمینه دریافت مالیات هستیم.

یکی از اتفاقات مثبتی که سازمان امور مالیاتی به دنبال آن است وصول مالیات بر اساس داده ها است.

در گذشته مالیات علی الراس اخذ می شد و ما در حال تغییر این مسیر هستیم.

وی با بیان اینکه درصددیم جذب مالیات بر اساس داده های متقن باشد خاطرنشان کرد: ما هر ساله در 31 خرداد ما از مودیان می خواهیم که مالیات سال گذشته خود را پرداخت کنند و بر اساس ماده 100 به مشاغل خرد که درآمد کمتر از حدود 6 میلیارد دارند مشاغل خرد هستند و شامل تخفیف و معافیت مالیاتی می شوند.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی ادامه داد: با هماهنگی با وزارت امور اقتصاد حساب های اشخاص را پالایش کردیم که فقط از موارد مربوط به فعالیت تجاری مالیات اخذ کنیم.

موحدی ادامه داد: ما به سراغ مالیات ابرازی مردم رفتیم به این صورت که مالیات تعداد مودیان به سامانه مراجعه می کنند و مالیات خود را مشاهده می کنند و در صورت اعترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 2 هزار 300 میلیارد تومانی سلبریتی ها

درآمد 2 هزار 300 میلیارد تومانی سلبریتی ها