مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-22سياسي

اعلام نفرت جامعه نخبگی از رفتار دولت سوئد


اساتید بسیجی در بیانیه پایانی نشست سراسری مسئولان و مدیران سازمان بسیج اساتید ضمن اعلام نفرت جامعه نخبگی در برابر آرایش جنگی دولت سوئد، از مواضع قاطعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در توطئه آمیز خواندن و خطر آفرین بودن جسارت به ساحت مقدس قرآن .

- بیانیه پایانی نشست سراسری مسئولان و مدیران سازمان بسیج اساتید تاکید شد اعلام نفرت جامعه نخبگی از رفتار دولت سوئد اساتید بسیجی در بیانیه پایانی نشست سراسری مسئولان و مدیران سازمان بسیج اساتید ضمن اعلام نفرت جامعه نخبگی در برابر آرایش جنگی دولت سوئد، از مواضع قاطعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در توطئه آمیز خواندن و خطر آفرین بودن جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید تشکر و قدردانی نموده و آمادگی خویش را جهت تحقق منویات معظم له اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در متن این بیانیه آمده است: والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین آنها که در راه ما با خلوص نیت جهاد می کنند قطعا به راههای خود هدایتشان خواهیم کرد قطعا خداوند با نیکوکاران است.

(69 عنکبوت) سپاس بیکران خداوند متعال را که عنایتی فرمود تا نشست سراسری چهار روزه مسئولان و مدیران سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش و پژوهشی کشور در ایام حزن و اندوه آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نفرت جامعه نخبگی از رفتار دولت سوئد

اعلام نفرت جامعه نخبگی از رفتار دولت سوئد