مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-09سياسي

مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف قانون شفافیت را روشن کند


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست می شود تکلیف قانون شفافیت مجلس را روشن کند.

فقط نباید مجلس شفاف باشد بلکه قوه قضاییه و دولت هم باید شفاف باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در نشست خبری با خبرنگاران استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امروز نماینده مجلس بودن سنخیتی با دوره های قبل تر مجلس ندارد و هر کس می خواهد در این عرصه فعالیت کند در یک اتاق کاملاً شفاف و شیشه ای قرار دارد.

خیلی از اتفاقات که در جلسات غیر علنی و پشت پرده ها واقع می شود اخبارش خیلی زودتر به بیرون درز پیدا می کند و نمایندگان باید پاسخگوی تمام افکار عمومی باشند.

وی افزود: اگر کسی امروز شفافیت را باور نکند در منجلاب ناباوری خود فرو خواهد رفت و بهتر است همه مسوولان شفافیت را باور و تجربه کرده و آن را به فال نیک بگیرند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست می شود تکلیف قانون شفافیت مجلس را روشن کند.

فقط نباید مجلس شفاف باشد بلکه قوه قضاییه و دولت هم باید شفاف باشند، شفافیت باید برای همه باشد و اگر پاسخگویی است، برای همه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف قانون شفافیت را روشن کند

مجمع تشخیص مصلحت نظام تکلیف قانون شفافیت را روشن کند