مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-29فرهنگي

هفت سکانس فوق العاده تلخ که دیدنش تحمل زیادی می خواهد (فیلم)


تلخ ترین سکانس سینمای ایران برای شما کدام سکانس بوده؟ اجازه دهید سوالم را جور دیگری مطرح کنم؟ با تماشای کدام سکانس از کدام فیلم ایرانی به پهنای صورت اشک ریخته اید و قلبتان آتش گرفته؟ بدون شک این سکانس های غمگین و دردناک در سینمای ایران کم نبوده اند.

- هفت سکانس فوق العاده تلخ که دیدنش تحمل زیادی می خواهد (فیلم) تلخ ترین سکانس سینمای ایران برای شما کدام سکانس بوده؟ اجازه دهید سوالم را جور دیگری مطرح کنم؟ با تماشای کدام سکانس از کدام فیلم ایرانی به پهنای صورت اشک ریخته اید و قلبتان آتش گرفته؟ بدون شک این سکانس های غمگین و دردناک در سینمای ایران کم نبوده اند.

اصلا بخاطر همین هم هست که کل دنیا ایران را با همین غمش می شناسند.

چند روز پیش کاربری به نام مصطفی محمودی در توییتر، تصاویری از یکی از سکانس های فیلم مصلحت ، که این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است، توییت کرد و خواست که کاربران دیگر تلخ ترین سکانس تاریخ سینما را از نظر خودشان بگویند.

در ادامه این مطلب نگاهی داشته ایم به چند سکانس تلخ از سینمای ایران که احتمالا خراشی هرچند کوچک در قلب شما هم ایجاد کرده اند.

با برترین ها همراه باشید: شهاب حسینی در یکی از سکانس های این فیلم به پسرش، سهیل، که از شرایط ظاهری و روانی پدرش جلوی همکلاسی هایش خجالت می کشد، می گوید: ببخشید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت سکانس فوق العاده تلخ که دیدنش تحمل زیادی می خواهد (فیلم)

هفت سکانس فوق العاده تلخ که دیدنش تحمل زیادی می خواهد (فیلم)