مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-09سياسي

بحث ویترین کتاب یکی از مشکلات جدی کشور است


انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان اولین انجمنی است که پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شده از آن زمان یکی از مشکلات جدی کشور بحث ویترین کتاب بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان نشست هم اندیشی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اعضای هیئت مدیره انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان روز گذشته شنبه 17 تیر در سالن جلسات کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار شد.

سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات در این نشست گفت: در گروه سنی کودک و نوجوان هم مصرف کننده و هم نیروی مولد فراوان است.

در این بازاری که اجناس رنگارنگ، متنوع و بعضاً تقلبی تولید می شود، کارکرد صنف این است که در کنار اطلاع رسانی و شنیدن حرف اعضا، برای تحقق آنچه مطلوب است، تلاش کند.

همکاری نهاد و صنف ناشران کودک و نوجوان، نه فقط در حوزه خرید بلکه باید در حوزه سیاستگذاری باشد؛ چراکه ما در کتابخانه ها با کودکان و نوجوانان مواجهه واقعی داریم و بیشترین منابعی که برای کتابخانه ها می خریم، مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است.

وی افزود: ما از نیاز مخاطب صحبت می کنیم اما قطعاً منظور این نیست که هر آنچه مورد تقاضای مخاطب باشد را خریداری کرده و به خواندن آن توصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحث ویترین کتاب یکی از مشکلات جدی کشور است

بحث ویترین کتاب یکی از مشکلات جدی کشور است