مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-25پزشكي

انجام 8 زایمان اضطراری در آمبولانس های اورژانس فارس


مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از انجام هشت زایمان اضطراری در آمبولانس طی سه ماهه نخست امسال در فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد مرادیان صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد، با اقدام به موقع و مؤثر تکنسین های فوریت های پزشکی استان فارس، هشت مورد زایمان در آمبولانس های اورژانس و 31 احیای قلبی ریوی موفق در کارنامه تکنسین های اورژانس 115 فارس ثبت شده است.

او با تاکید بر مراقبت های بهداشتی و درمانی لازم در دوران بارداری های پیشگیری از زایمان های زودرس و اورژانسی، در مورد زایمان های درون آمبولانس ها، اضافه کرد: تکنسین های اورژانس پس از مدیریت صحیح راه هوایی نوزاد و سایر اقدامات درمانی لازم، مادر و نوزاد را برای ارائه خدمات درمانی پیشرفته تر به بیمارستان منتقل کرده اند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: همچنین در مدت زمان یاد شده، تکنسین های فوریت های پزشکی فارس با اقدامات مؤثر و احیای قلبی به موقع، به 31 بیمار زندگی دوباره بخشیدند.

مرادیان افزود: ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی از وظایف اصلی اورژانس 115 است و مددجویان، بیماران و مصدومان انواع حوادث مترقبه یا غیر مترقبه، می توانند با شماره اورژانس 115


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 8 زایمان اضطراری در آمبولانس های اورژانس فارس

انجام 8 زایمان اضطراری در آمبولانس های اورژانس فارس