مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-13حوادث

اعتراف به 50 فقره سرقت و مالخری


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به 50 فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد گودرزی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت تلفن همراه و تجهیزات الکترونیکی در محدوده انقلاب تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 148 این پلیس قرار گرفت و مأموران موفق به دستگیری سارق شدند و از وی آلات و ادوات سرقت، یک عدد ایرپاد و پاوربانک کشف شد و با دستگیری این فرد دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری انقلاب با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی، هویت متهم پرونده که از اتباع کشور همسایه بود را شناسایی کردند.

بررسی های مأموران نشان از این داشت مالخر سابقه دار بوده که دست به مالخری اموال مسروقه و انتقال آن به مخفیگاهی در این محله زده.

بلافاصله با هماهنگی های قضایی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهم مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بررسی از محل 15 دستگاه تلفن همراه همگی سرقتی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به 50 فقره سرقت و مالخری

اعتراف به 50 فقره سرقت و مالخری