مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:202023-06-30سياسي

فعالان اقتصادی ایران باید غواصی بلد باشند


نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: فدراسیون روسیه به منزله اقیانوسی برای اقتصاد در حال رشد ایران می تواند نقش ایفا کند، به شرطی که فعالان اقتصادی ما غواصی بلد باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین حاتمی صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی و بازرگانان آذربایجان شرقی و تورلیدرهای فعال گردشگری در مسکو اظهار کرد: فدراسیون روسیه به منزله اقیانوسی برای اقتصاد در حال رشد ایران می تواند نقش ایفا کند، به شرطی که فعالان اقتصادی ما غواصی بلد باشند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده کمک به تسهیل تجاری ایران با فدراسیون روسیه هست و در این خصوص موافقت نامه موقت تجارت آزاد میان ایران و اوراسیا که در اردیبهشت 1397 در آستانه پایتخت قزاقستان امضا شده است، برای انعقاد قرارداد دائمی در مجالس کشورهای عضو در حال گذراندن تشریفات قانونی است و ما در مجلس شورای اسلامی آمادگی تسریع در تصویب نهایی را  داریم.

عضو ناظر مجلس در اتاق گفتگوی دولت با بخش خصوصی با بیان این که اتاق های بازرگانی محدودیت های دولت ها را ندارند و می توانند نقش آفرینی کنند، افزود: استان آذربایجان شرقی با مدیریت خوب جناب آقای خرم استاندار تلاشگر استان، بحث امور بین الملل تجارت را خوب آغاز کرده است و افق های جدیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی ایران باید غواصی بلد باشند

فعالان اقتصادی ایران باید غواصی بلد باشند