مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-26اقتصادي

تولیدات فناورانه از ضایعات محصولات کشاورزی در البرز ایجاد می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تولیدات فناورانه از ضایعات محصولات کشاورزی شرکت دانش بنیان در البرز ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موضوع بررسی مسائل و مشکلات شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تولیدات فناورانه از ضایعات محصولات کشاورزی ظهر دوشنبه در نشستی تخصصی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز و با حضور مدیران کل جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه ای و نمایندگان ادارات کل صمت و راه و شهرسازی در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد.

سیف الله اسداللهی در این نشست پس از استماع مسائل و مشکلات مطرح شده پیرامون واگذاری زمین مناسب جهت راه اندازی این مجموعه تاکید کرد: با توجه به تصویب طرح مذکور وظیفه دستگاه های مرتبط است که نسبت به تعیین تکلیف وضعیت متقاضی دریافت زمین اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است همه مسئولان وظیفه دارند به منظور تحقق این مهم، حمایت عملیاتی از تولیدکنندگان به ویژه کارآفرینان استان داشته باشند.

گفتنی است در این نشست تخصصی که در پی دیدار چهره به چهره کارآفرین این شرکت با استاندار البرز صورت گرفت، مقرر شد ظرف 10 روز آینده اداره کل منابع طبیعی استان زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات فناورانه از ضایعات محصولات کشاورزی در البرز ایجاد می شود

تولیدات فناورانه از ضایعات محصولات کشاورزی در البرز ایجاد می شود