مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-03اقتصادي

آغاز مجدد طرح تفکیک زباله از مبدا در شفت


فرماندار شفت از آغاز مجدد آموزش و فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا در روستاهای این شهرستان با همکاری بخشداران، دهیاران و مشارکت مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت پسماند شهرستان اظهار کرد: آموزش، نقش مهمی در مدیریت پسماند روستایی ایفا می کند بر همین اساس باید بتوانیم میزان زباله های روستایی را کاهش دهیم.

وی افزود: اساسی ترین راه کاهش معضلات محیط زیست، آموزش و فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبدا است.

فرماندار شفت با بیان اینکه باید تولید زباله در مبدا را به حداقل برسانیم، بیان کرد: این امر مهم با مشارکت و همکاری مردم محقق خواهد شد.

نقدی با بیان اینکه مشارکت های عمومی گامی اساسی در مدیریت پسماند است، ادامه داد: طرح تفکیک زباله از مبدا باید در روستاها اجرایی شود و بخشداران باید این موضوع را با جدیت پیگیری نمایند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ نیازمند بسیج همگانی است و همه مردم باید در این طرح مشارکت کنند، تصریح کرد: تفکیک نکردن زباله های تر و خشک از مبدأ مشکلات زیادی را برای بازیافت و استفاده دوباره از این طلای کثیف به وجود می آورد و اگر فرهنگ جداسازی در خانواده ها نهادینه شود از صرف بسیاری از هزینه ها برای جداسازی پسماند در کارخانه جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجدد طرح تفکیک زباله از مبدا در شفت

آغاز مجدد طرح تفکیک زباله از مبدا در شفت