مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-23سياسي

دشمن شناسی، مهم ترین موضوع در مواجه با تهاجم فرهنگی و دینی است


در شرایط کنونی جامعه که ارزش های دینی و فرهنگی کشور هدف تهاجم قرار گرفته، دشمن شناسی مهم ترین موضوعی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود تا دچار خسارت نشویم.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: در شرایط کنونی جامعه که ارزش های دینی و فرهنگی کشور هدف تهاجم قرار گرفته، دشمن شناسی مهم ترین موضوعی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود تا دچار خسارت نشویم.

حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز دوم تیر در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اقامه شد، گفت: برای معرفت افزایی در جامعه باید تلاش ویژه کرده و از ظرفیت های موجود در عرصه های فرهنگی بهره گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رزمایشی برای جبران برخی کاستی های معرفتی و فرهنگی با کمک دستگاه های فرهنگی در راستای غنی سازی اوقات فراغت آغاز شده که انتظار است خانواده ها برای تربیت فرزندان از این فرصت استفاده کنند.

مشرفی با بیان اینکه مقایسه ایران با دیگر کشورهای مطرح جهان نشان می دهد که از آورده های نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه ها نمی توان چشم پوشی کرد اما دشمن واقعیت ها را تحریف می کند، ادامه داد: همین مساله قاچاق سوخت در کشور نشان می دهد که وضعیت رفاه مردم از نظر دسترسی به سوخت چگونه است لذا آسیب های فرهنگی ناشی از این است که تببین درستی از دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شناسی، مهم ترین موضوع در مواجه با تهاجم فرهنگی و دینی است

دشمن شناسی، مهم ترین موضوع در مواجه با تهاجم فرهنگی و دینی است