مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-21سياسي

پرسش هایی از جریان اصلاحات/بازی در زمین حاکمیت یا بازی با حاکمیت؟


انصراف بهزاد نبوی از ریاست جبهه اصلاحات که برخی آن را تقویت رویه رادیکالی درجریان اصلاحات می دانند، بهانه ‎ای شد تا به مسیر پیش روی اصلاح طلبان در دوراهی «میانه روی»و «رادیکالیسم» بپردازیم.

- انصراف بهزاد نبوی از ریاست جبهه اصلاحات که برخی آن را تقویت رویه رادیکالی درجریان اصلاحات می دانند، بهانه ‎ای شد تا به مسیر پیش روی اصلاح طلبان در دوراهی میانه روی و رادیکالیسم بپردازیم.

نیز نهایت بهره را بردند، به اتمسفر آن بر می گردد نه راهبردها؛ چه آنکه همین دشمنان با اندکی تغییر تاکتیکی ولی با راهبرد ثابت، به جد در تلاش برای تعمیق بدبینی در جامعه از جمله به نظام سیاسی کشور هستند.

رهبر حکیم انقلاب نیز در بخشی از بیانات شان در مراسم سی وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمه الله) فرمودند: یکی از شیوه های دشمن هم بدبین کردن به انتخابات است.

همین اندازه بگویم که این انتخابات، انتخابات بسیار مهمّی است و دشمن از همین حالا توپخانه های خودش را به طرف این انتخابات روشن کرده، مشغول بمبارانِ انتخاباتی است که هنوز حدّاقل نُه ماه فاصله داریم تا آن انتخابات.

باید انشاالله ملّت ایران، جوانان عزیز این بیداری را، این هشیاری را، این انگیزه را، این ایمان وامید را روزبه روز افزایش بدهند و دشمن را ناکام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش هایی از جریان اصلاحات/بازی در زمین حاکمیت یا بازی با حاکمیت؟

پرسش هایی از جریان اصلاحات/بازی در زمین حاکمیت یا بازی با حاکمیت؟