مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-18دانش

جهاد دانشگاهی استان اردبیل در زمینه گیاهان دارویی موفق عمل کرده است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در حوزه گیاهان دارویی اقدامات شایسته ای انجام داده است.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در حوزه گیاهان دارویی اقدامات شایسته ای انجام داده است.

فرشید سلیمی، 27 تیر در گفت وگو با ایسنا با اذعان بر اینکه در سال های گذشته دانشگاه آزاد استان با جهاد دانشگاهی همکاری های مستمری داشته است، افزود: در جلساتی مقرر شد در زمینه گیاهان دارویی و طب سنتی و درمان دیابت همکاری داشته باشیم.

وی عملکرد این واحد انقلابی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جهاد دانشگاهی از قدرت مانور بسیاری برخوردار است و در اکثر زمینه ها می تواند ورود کند.

سلیمی از فعالیت جهاد دانشگاهی با همکاری اساتید دانشگاههای استان در زمینه گیاهان دارویی در مغان خبر داد و بیان کرد: جهاد در برگزاری دوره های توانمندی و کلاس های آموزشی مؤثر عمل می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در کنار سایر مراکز علمی به جهت مواجهه با جوانان توانسته است نقش عمده ای در اعتماد به جوانان داشته باشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با اقدامات تأثیرگذار در حوزه های آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی کارکرد مناسبی در استان اردبیل داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی استان اردبیل در زمینه گیاهان دارویی موفق عمل کرده است

جهاد دانشگاهی استان اردبیل در زمینه گیاهان دارویی موفق عمل کرده است