مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-09سياسي

وضعیت مدیریت آسیب های اجتماعی در لایحه برنامه هفتم توسعه


عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه درباره برنامه پیشنهادی دولت برای مدیریت آسیب های اجتماعی در لایحه برنامه هفتم توسعه توضیحاتی داد.

- فاطمه قاسم پور در گفتگوی مشروح با خبرنگار مهر ، درباره وضعیت مدیریت آسیب های اجتماعی در لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: برنامه پیشنهادی دولت در مدیریت آسیب های اجتماعی نکات قوت و ضعف قابل توجهی دارد.

طرح جامع کاهش آسیب های اجتماعی اصلاح شود وی بیان کرد: مطابق برنامه ششم توسعه، وزارت کشور مکلف به تدوین طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شده بود که این طرح در دولت قبل تدوین شد و در حال حاضر بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه، وزارت کشور باید آن طرح را اصلاح و نهایی کند.

اینکه برنامه هفتم توسعه، فرآیند خود را در ادامه برنامه ششم تعریف کرده و انقطاعی به لحاظ مداخله میان این دو برنامه نیفتاده، قابل توجه است اما این ماده مهم چند ایراد اساسی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت نظارت بر اجرایی شدن احکام برنامه های توسعه کشور، تصریح کرد: یکی از مواردی که برنامه های توسعه را به اجرایی شدن نزدیک تر می کند و فاصله میان متن برنامه و آنچه در اجرا محقق می شود را کم می کند، نظارت دقیق در طول فرآیند اجرای برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مدیریت آسیب های اجتماعی در لایحه برنامه هفتم توسعه

وضعیت مدیریت آسیب های اجتماعی در لایحه برنامه هفتم توسعه