مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-22حوادث

سارقی که در بازجویی به قتل اعتراف کرد


فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز از توابع استان فارس گفت: در پی بازجویی از یک تبعه بیگانه که به اتهام سرقت دستگیر شده بود، متهم به ارتکاب یک فقره قتل، - ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز از توابع استان فارس گفت: در پی بازجویی از یک تبعه بیگانه که به اتهام سرقت دستگیر شده بود، متهم به ارتکاب یک فقره قتل، اعتراف کرد.

سرهنگ عظیم الله کرمی شنبه 31 تیر به خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات، ساعت، گوشی موبایل و وجه نقد از خانمی جوان در شیراز و متواری شدن سارق به سمت نی ریز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی سارق در حالی که با اسم مستعار در یک سنگ بری مشغول کار بود را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این فرمانده پلیس ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی مطلع شدند که متهم (اتباع بیگانه) در سال 88 فردی را در این شهرستان با ضربات چاقو به قتل رسانده و از کشور خارج شده و پس از حدود 14 سال دوباره به ایران برگشته است.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه شامل طلاجات، ساعت، مدارک شناسایی، گوشی موبایل و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقی که در بازجویی به قتل اعتراف کرد

سارقی که در بازجویی به قتل اعتراف کرد