مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-22اقتصادي

زاکانی: میراث دار 20 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه عمرانی هستیم


شهردار تهران با اشاره به اینکه در این دوره مدیریتی ما میراث دار حدود 20 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه فنی عمرانی هستیم، گفت: تا به امروز 10 هزار میلیارد تومان آن تکمیل شده و علاوه بر آن پروژه های جدیدی نیز آغاز شده است.

- شهردار تهران با اشاره به اینکه در این دوره مدیریتی ما میراث دار حدود 20 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه فنی عمرانی هستیم، گفت: تا به امروز 10 هزار میلیارد تومان آن تکمیل شده و علاوه بر آن پروژه های جدیدی نیز آغاز شده است.

به گزار ایسنا، علیرضا زاکانی در نشست خبری خود با موضوع حوزه فنی عمرانی شهرداری تهران در قالب پویش امید و افتخار ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: سومین نشست تخصصی است که ناظر بر حوزه فنی عمرانی برگزار می کنیم.

این حوزه مسئولیت های مشخصی از طراحی و توسعه ابنیه و زیرساخت های شهری تا نگهداشت و مقاوم سازی شهر بر عهده دارد که امیدواریم شرایط را به گونه ای پیش ببرد که به سمت نگهداشت صحیح آنچه که داریم و همچنین هدایت و کنترل مناسب پروژه ها حرکت کنیم.

وی افزود: حوزه فنی عمرانی به عنوان متولی عرصه اجرای پروژه های فرامحلی و فرامنطقه ای مسئولیت مستقیم دارد و در مناطق نیز بر اساس نیاز پیگیر موضوعات شهری و پروژه های مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: میراث دار 20 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه عمرانی هستیم

زاکانی: میراث دار 20 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در حوزه عمرانی هستیم