مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:552023-06-28اقتصادي

اختصاص 132میلیارد تسهیلات به مشاغل خانگی همدان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از اختصاص 132 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی این استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از اختصاص 132 میلیارد تومان اعتبار به مشاغل خانگی این استان در سال جاری خبر داد.

یوسف شعبانی چهارشنبه 7 تیرماه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رزن، افزود: از این میزان اعتبار اختصاص داده شده به استان، تاکنون 110 میلیارد تومان از در استان توزیع شده و 22 میلیارد تومان آن هنوز در اختیار اداره کل است.

وی میزان اعتبار سال گذشته تسهیلات اشتغال خانگی استان را 110 میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: میزان سهمیه اشتغال شهرستان رزن از مشاغل خانگی در سال گذشته شش میلیارد تومان بوده که 77 درصد این اعتبار جذب شده ضمن اینکه اعتبار سال جاری با یک میلیارد افزایش به هفت میلیارد تومان ارتقاء یافته است.

شعبانی با بیان اینکه چهار بانک توسعه تعاون، رفاه، کشاورزی و پست بانک در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی ارزان قیمت شهرستان همکاری داشتند، گفت: تعهد می دهم در شش ماه اول امسال اگر عملکرد شهرستان رزن در جذب تسهیلات مشاغل خانگی خوب باشد، از 22 میلیارد تومان باقی مانده در اختیار اداره کل به موازات هزینه هفت میلیارد تومان مربوط به سهمیه شهرستان اعتبار اختصاص داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 132میلیارد تسهیلات به مشاغل خانگی همدان

اختصاص 132میلیارد تسهیلات به مشاغل خانگی همدان