مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-12اقتصادي

افتتاح بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان پاستور قزوین


بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پاستور قزوین افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در مراسمی که ظهر امروز با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مدیران استانی، بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پاستور با یک هزار و 300 متر بنا افتتاح شد.

این بخش در طبقه چهارم بیمارستان پاستور احداث شده و شامل 14 تخت، 2 بخش سی سی یو، 2 تخت جراحی قلب، 5 تخت آی سی یو جراحی، 8 تخت آنژیوگرافی و 20 تخت پست آنژیوگرافی می باشد که برای راه اندازی آن 60 میلیارد تومان هزینه شده است در جریان این مراسم اعلایی استاندار قزوین در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان قزوین یکی از حوزه هایی است که بخش خصوصی مشارکت بالایی با آن دارد و در این راستا حمایت لازم توسط مجموعه مدیریتی استان نیز انجام شده تا بتوانند به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند.

وی افزود: ما به دنبال تقویت حوزه بهداشت و درمان هستیم و جهت اخذ مجوزها و تسهیل امور بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری بهداشت و درمان استان قزوین تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت.

فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس بیان کرد: در پیش بینی لایحه برنامه هفتم در کمیسیون بهداشت بحث توریسم درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان پاستور قزوین

افتتاح بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان پاستور قزوین