مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-17اقتصادي

رونمایی از 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد


در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور از 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به ارزش 430 هزار میلیارد تومان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر در مراسم رونمایی از بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد، از تکریم سرمایه گذاران و تسهیل فرایندهای سرمایه گذاری به عنوان مهمترین عامل در جذب سرمایه یاد کرد و گفت: روان سازی فرایندها باید به نقطه ای برسد که سرمایه گذاران درگیر بروکراسی و موانع دست و پاگیر اداری نشوند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران باید احساس کنند که حاکمیت و دستگاه های متولی پشتیبان و حامی آنها هستند و هیچ مانعی پیش روی آنها نیست، تصریح کرد: مدیران عامل مناطق آزاد و سایر مدیران اقتصادی کشور باید به دنبال ارتباط نزدیک با سرمایه گذاران باشند و به استقبال و پیشواز سرمایه گذاران بروند تا آنها آرامش فکری و اطمینان خاطر پیدا کنند.

مخبر با قدردانی از وزیر امور اقتصادی و دارایی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی بخاطر طراحی و تدوین بسته های سرمایه گذاری، خاطرنشان کرد: لازمه دستیابی به رشد 8 درصدی اقتصادی، سرمایه گذاری سالانه 200 میلیارد دلار است که 100 میلیارد دلار از طریق منابع داخلی قابل تحقق است ولی 100 میلیارد دلار دیگر حتماً باید از محل سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد

رونمایی از 700 بسته سرمایه گذاری در مناطق آزاد