مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 19:452023-07-19سياسي

در برنامه سازی محرم از برخورد سلیقه ای پرهیز شود


با آغاز دهه اول ماه محرم، جلسه هماهنگی مدیران پخش با دبیرخانه شورای معارف سیما برگزار شد.

مدیر شبکه قرآن در این نشست خطاب به مدیران پخش تاکید کرد: - در نشست مدیران پخش با دبیرخانه شورای معارف سیما تاکید شد: در برنامه سازی محرم از برخورد سلیقه ای پرهیز شود با آغاز دهه اول ماه محرم، جلسه هماهنگی مدیران پخش با دبیرخانه شورای معارف سیما برگزار شد.

مدیر شبکه قرآن در این نشست خطاب به مدیران پخش تاکید کرد: از هرگونه برخورد مقطعی و سلیقه ای در برنامه سازی محرم پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در این نشست که به میزبانی دبیرخانه شورای معارف سیما در سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و دبیر شورای معارف سیما، سعید سلطانی مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاونت سیما، مهدی حسنی مسئول دبیرخانه شورا و مدیران پخش تمامی شبکه های سیما نیز حضور داشتند.

دبیر شورای معارف سیما ابتدا با اشاره به نام گذاری شعار محرم امسال با عنوان (در زیر خیمه اش همه یک خانواده ایم) که به پیشنهاد هیئات مذهبی سراسری کشور انتخاب شده توضیح داد: رسانه ملی به منظور انسجام و همراهی هرچه بیشتر با حرکت عظیم و خودجوش مردمی در برپایی عزای حسینی تلاش می کند تا تمامی ظرفیت های رسانه ای خود را برای بزرگداشت قیام حضرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برنامه سازی محرم از برخورد سلیقه ای پرهیز شود

در برنامه سازی محرم از برخورد سلیقه ای پرهیز شود