مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-18سياسي

نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی گیلان به سمت دانش محوری حرکت کند


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه علم و دانش در بخش های مختلف تعیین کننده است، گفت: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان باید به سمت دانش محوری حرکت کند.

- صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: قابلیت های کشاورزی گیلان به گونه ای است که نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی کشور ایفا می کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در بخش های مختلف افزود: توسعه در همه عرصه بدون پشتوانه مطالعاتی، پژوهشی و علمی امکان پذیر نیست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر شناسایی و احصاء فرصت ها و قابلیت ها در این بخش بیان کرد: با درس گیری از فرصت سوزی ها و بکارگیری از فرصت ها می توان از این قابلیت ها بهره گرفت.

محمدی با بیان اینکه از ظرفیت های موجود باید خلق ثروت کرد، گفت: خودباوری، توجه به ظرفیت ها، بکارگیری از دانش و برنامه ریزی درست می تواند از یک فرصت و قابلیت، خلق ثروت کند.

وی با بیان اینکه تأمین اقتدار و امنیت غذایی بر دوش جهادگران عرصه کشاورزی سنگینی می کند، افزود: اقتدار ملی و امنیت غذایی با قرارگیری در کنار هم و تعامل با یکدیگر صورت می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به جایگاه مؤثر نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بیان کرد: نگاه و حرکت نظام مهندسی باید در مسیر کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی گیلان به سمت دانش محوری حرکت کند

نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی گیلان به سمت دانش محوری حرکت کند