مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-08سياسي

راه اندازی دفاتر جهاددانشگاهی در هرمزگان با کمک دانشگاه پیام نور


سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: می توان با همکاری و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه پیام نور استان مراکز جهاد دانشگاهی را در شهرستان های استان راه اندازی و فعال کرد.

- ایسنا/هرمزگان سرپرست جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: می توان با همکاری و بهره گیری از ظرفیت های دانشگاه پیام نور استان مراکز جهاد دانشگاهی را در شهرستان های استان راه اندازی و فعال کرد.

دکتر احمد زاهری صبح امروز (17 تیرماه) در دیدار با دکتر منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، افزود: جهاد دانشگاهی استان خواهان همکاری و حمایت تمامی دستگاه ها و نهادهای استان به ویژه دانشگاه پیام نور است زیرا این دانشگاه با توجه به ظرفیت خوبی که در شهرستان های هرمزگان دارد می تواند در راه اندازی و فعال سازی دفاتر جهاددانشگاهی در سایر شهرستان ها جهت ارائه خدمات به هم استانی ها ما را یاری کند.

وی با اشاره به تاکیدات استاندار هرمزگان در خصوص ایجاد فضا جهت کسب و کار و اشتغال جوانان، اضافه کرد: جهاد دانشگاهی هرمزگان جهت رسیدن به اهداف ارائه شده از سوی عالی ترین مقام اجرایی استان توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال را در اولویت برنامه خود قرار داده است.

زاهری تصریح کرد: به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در واحد جهاددانشگاهی استان هرمزگان با توجه به اینکه وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفاتر جهاددانشگاهی در هرمزگان با کمک دانشگاه پیام نور

راه اندازی دفاتر جهاددانشگاهی در هرمزگان با کمک دانشگاه پیام نور