مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-20اقتصادي

62 هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شد


مدیرکل غله و بازرگانی استان سمنان از خرید تضمینی 62 هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: میزان تولید گندم سال جاری بیش از سال قبل است.

- عبدالرحیم تحصیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه روند خرید تضمینی گندم در برخی نقاط استان سمنان همچنان ادامه دارد، ابراز کرد: با توجه به اینکه شرایط برداشت گندم در استان منطبق بر اقلیم است، کار برداشت و خرید تضمینی گندم در غرب و مرکز استان به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه نواحی در کالپوش و شمال شاهرود و دامغان مانند تاش، مجن، حسین آباد و … آخرین نقاطی هستند که خرید تضمینی گندم در آنها انجام می شود، افزود: کشاورزان استقبال خوبی از طرح خرید تضمینی کردند.

مدیرکل غله و بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه 62 هزار تن گندم تاکنون از کشاورزان استان خریداری شده است، گفت: میزان تولید گندم امسال بیش از سال قبل است.

تحصیلی با بیان اینکه چهار مرکز خرید گندم تضمینی در کالپوش میامی وجود دارد، گفت: 16 هزار تن معادل 23 درصد کل گندم خریداری تضمینی شده استان سمنان در بخش کالپوش تأمین شده که نشان از ظرفیت خوب گندم کاری در این منطقه دارد.

وی افزود: تا این لحظه حدود 63 درصد از مطالبات کشاورزان استان سمنان پرداخت شده و به محض تأمین نقدینگی توسط دولت، مابقی طلب گندم کاران نیز پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شد

62 هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان خریداری شد