مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-22فرهنگي

«قاتلان ماه کامل» شانس اول اسکار 2024


نشریه ورایتی پیش بینی خود از پیشتازان اسکار 2024 را در حالی اعلام کرد که جدیدترین ساخته «مارتین اسکورسیزی» را به عنوان شانس اصلی شاخه بهترین فیلم معرفی کرده است.

- نشریه ورایتی پیش بینی خود از پیشتازان اسکار 2024 را در حالی اعلام کرد که جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی را به عنوان شانس اصلی شاخه بهترین فیلم معرفی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که هنوز راه زیادی تا مراسم اسکار 2024 مانده است، ورایتی پیش بینی اولیه خود را از نامزدهای نهایی و برندگان این جوایز منتشر کرده و در شاخه بهترین فیلم نیز وسترن قاتلان ماه کامل ساخته مارتین اسکورسیزی را به عنوان برنده معرفی کرده است.

ساخته مارتین اسکورسیزی که نخستین نمایش جهانی خود را در بخش خارج از مسابقه هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن تجربه کرد، برگرفته از کتاب پرفروش غیرداستانی نوشته دیوید گرن با همین عنوان و فیلم نامه ای از اسکورسیزی و اریک راث ساخته شده است و روایتگر داستان قتل چندین نفر در منطقه نفت خیز اوسیج در اوکلاهاما در دهه 1920 است.

عنوان فرعی این کتاب قتل های اوسیج و تولد اف بی آی است، در حالی که فیلم عمدتاً بر آنچه در اوکلاهاما اتفاق می افتد تمرکز دارد.

نمایش اولیه این فیلم 206 دقیقه ای در کن با تمجید منتقدان و مخاطبان همراه شد و نام این فیلم را به عنوان یکی از پیشگامان زودهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قاتلان ماه کامل» شانس اول اسکار 2024

«قاتلان ماه کامل» شانس اول اسکار 2024