مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-10سياسي

روایتی از رژه تاریخی بالگردهای هوانیروز با حضور امام راحل در قم


نوزدهم تیر 1358 تعداد110 فروند بالگرد هوانیروز و یگان های پیاده به مناسبت روز نیمه شعبان از مقابل امام خمینی (ره) رژه رفتند که از این روز به عنوان نقطه عطف تاریخ نیروهای مسلح یاد می شود.

- قم- نوزدهم تیر 1358 تعداد110 فروند بالگرد هوانیروز و یگان های پیاده به مناسبت روز نیمه شعبان از مقابل امام خمینی (ره) رژه رفتند که از این روز به عنوان نقطه عطف تاریخ نیروهای مسلح یاد می شود.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- مهدی بخشی سورکی: در نخستین نیمه شعبان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نیروی هوایی و پیاده هوا نیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اعلام حمایت خود از انقلاب اسلامی، در 19 تیرماه 1358، آن روزها که امام خمینی (ره) هنوز در قم حضور داشتند و به جماران نرفته بودند، رژه تاریخی و گسترده ای با 110 فروند بالگرد و نیروی پیاده در مقابل امام خمینی (ره) برگزار کردند که از آن روز به عنوان نقطه عطف این نیرو یاد می شود.

در این رژه تاریخی گردان هواپیمایی پشتیبانی فرماندهی نوین تهران ، گروه رزمی کرمانشاه ، گروه رزمی کرمان ، گروه رزمی مسجد سلیمان ، گروه پشتیبانی عمومی اصفهان و مرکز آموزش هوانیروز ، یگان های شرکت کننده در این رزمایش بودند و از بالگردهای شنوک، جت رنجر، 205 و کبرا و 7 گروهان هوانیروز برای انجام رژه استفاده شده بود و حفاظت بالگردها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از رژه تاریخی بالگردهای هوانیروز با حضور امام راحل در قم

روایتی از رژه تاریخی بالگردهای هوانیروز با حضور امام راحل در قم