مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-04دانش

ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی سرولایت نگاه و توجه ویژه مسئولان را می طلبد


رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی سرولایت نگاه و توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

- ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی "سرولایت" نگاه و توجه ویژه مسئولان را می طلبد ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی سرولایت نگاه و توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

هادی مولودیان سه شنبه 13 تیرماه در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه پیام نور سرولایت، خاطرنشان کرد: واحد دانشگاهی پیام نور سرولایت به عنوان اولین واحد سطح بخشی دارای موقعیت خاصی است که نگاه ویژه ای را از سوی مسئولان علمی و فرهنگی می طلبد.

مولودیان از حضور خود و اعضای هیات علمی در بخش کم برخوردار سرولایت و آشنایی بیشتر با مردم فرهنگ دوست و زادگاه اندیشمندان و سرافرازان نام آور ابراز خرسندی نمود.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات بخشدار و اعضای شورای اداری سرولایت در همراهی مجموعه دانشگاهی با تأکید بر نقش مهم آموزش در دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه پیام نور در زمینه تولید محتواهای الکترونیکی باید گام اساسی بردارد.

وی با توصیه به ایجاد تعامل و همکاری رییس این واحد دانشگاهی با مجموعه اداری سطح بخش تأکید کرد: حرکت دانشگاه یک مسیر مشخصی دارد و تغییر و تحولات باعث ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی سرولایت نگاه و توجه ویژه مسئولان را می طلبد

ارتقاء جایگاه علمی و فرهنگی سرولایت نگاه و توجه ویژه مسئولان را می طلبد